WIJ NEMEN UW MENING TER HARTE

Wij werken continu aan een nog betere afstemming op de wensen en verwachtingen van uw ACUTE ZORGVRAAG. Daarom ons verzoek: MAAK ONS BETER…

Wij nemen uw mening ter harte en zien dit als een serieus handvat om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

 

Klachten en opmerkingen

Heeft u een klacht?
Indien u klachten heeft over de huisartsenpost en/of uw behandeling op de huisartsenpost kunt u het volgende doen:

Bespreek de klacht direct met de huisarts of medewerker van de huisartsenpost. Lukt dit niet?

Dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alle klachten die, zowel telefonisch als schriftelijk, bij de klachtenfunctionaris binnenkomen, kunnen in behandeling worden genomen. In dit traject wordt geen oordeel uitgesproken of uw klacht al dan niet terecht is.

Contactgegevens van de klachtenfunctionaris:
043 -387 42 04 (ma t/m do tussen 10 en 12 uur)

Stichting Huisartsenpost Maastricht & Heuvelland
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 126
6200 WC Maastricht

E-mail: info@hapmaastricht.nl

Als het bemiddelingstraject met de klachtenfunctionaris niet is geslaagd, kunt u besluiten de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg. Voor meer informatie zie: www.skge.nl/patienten

Indien u een klacht heeft over de gezondheidszorg kunt u voor informatie, advies en ondersteuning terecht bij EIKpunt:

046 - 420 80 79 of 0900 - 243 70 70
E-mail:    EIKpunt@huisvoordezorg.nl
Website: www.huisvoordezorg.nl                                  

Heeft u opmerkingen?

Indien u opmerkingen heeft voor de huisartsenpost en/of over uw behandeling op de huisartsenpost dan horen wij dat graag. U kunt ons een e-mail sturen of bellen.

U kunt uw opmerkingen ook melden via ons digitaal opmerkingenformulier. Klik hier voor het formulier.

Contactgegevens secretariaat Huisartsenpost Maastricht & Heuvelland
043 -387 75 38 (ma t/m vrij van 08.30 tot 17 uur)
E-mail: info@hapmaastricht.nl