Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Klachten / Complimenten


Klachten

Bespreek de klacht direct met de huisarts of medewerker van de Huisartsen Spoedpost. Lukt dit niet? Dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alle klachten die, zowel telefonisch als schriftelijk, bij de klachtenfunctionaris binnenkomen, kunnen in behandeling worden genomen. In dit traject wordt geen oordeel uitgesproken of uw klacht al dan niet terecht is.

Contactgegevens klachtenfunctionaris

Telefonisch

043 -387 42 04 (ma t/m do tussen 10 en 12 uur)

Per brief

Stichting Huisartsenpost Maastricht & Heuvelland, t.a.v. Klachtenfunctionaris

Antwoordnummer 126

6200 WC Maastricht

Mail

info@hapmaastricht.nl

Als het bemiddelingstraject met de klachtenfunctionaris niet is geslaagd, kunt u besluiten de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg. Voor meer informatie zie: www.skge.nl/patienten.                           

Complimenten

Als u een compliment wilt geven over de Huisartsen Spoedpost en/of uw behandeling horen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via info@hapmaastricht.nl