Klachten / Complimenten
Klachten
Bespreek de klacht direct met de huisarts of medewerker van de Huisartsen Spoedpost. Lukt dit niet? Dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris via info@hapmaastricht.nl. Er zal vervolgens gevraagd worden een “Akkoordverklaring Beroepsgeheim” in te vullen. Deze schriftelijke toestemming is nodig om uw klacht te kunnen registreren en te mogen bespreken met de betrokken medewerkers. Wanneer de toestemming binnen is, kan uw klacht in behandeling worden genomen. In dit traject wordt geen oordeel uitgesproken of uw klacht al dan niet terecht is. Wanneer u liever eerst telefonisch contact heeft met de klachtenfunctionaris kunt u via het secretariaat een afspraak maken (043-3874204), de klachtenfunctionaris zal u na deze afspraak vragen uw klacht tevens schriftelijk te melden.
Contactgegevens klachtenfunctionaris
Per brief
Stichting Huisartsenpost Maastricht & Heuvelland,
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 126
6200 WC Maastricht
Als het bemiddelingstraject met de klachtenfunctionaris niet is geslaagd, kunt u besluiten de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg. Voor meer informatie zie: www.skge.nl/patienten.
Complimenten
Als u een compliment wilt geven over de Huisartsen Spoedpost en/of uw behandeling horen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via info@hapmaastricht.nl