Klachten / Complimenten
Klachten
Bespreek de klacht direct met de huisarts of medewerker van de Huisartsen Spoedpost. Lukt dit niet? Dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alle klachten die, zowel telefonisch als schriftelijk, bij de klachtenfunctionaris binnenkomen, kunnen in behandeling worden genomen. In dit traject wordt geen oordeel uitgesproken of uw klacht al dan niet terecht is.
Contactgegevens klachtenfunctionaris
Telefonisch
043 -387 42 04 (ma t/m do tussen 10 en 12 uur)
Per brief
Stichting Huisartsenpost Maastricht & Heuvelland, t.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 126
6200 WC Maastricht
Als het bemiddelingstraject met de klachtenfunctionaris niet is geslaagd, kunt u besluiten de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg. Voor meer informatie zie: www.skge.nl/patienten.
Complimenten
Als u een compliment wilt geven over de Huisartsen Spoedpost en/of uw behandeling horen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via info@hapmaastricht.nl